Vrácení a reklamace

Vrátenie tovaru na sever je také jednoduché! Postupujte, prosím, podľa nasledujúcich krokov. (platí i pre reklamácie)

Upozorňujeme, že ak kupujúci v objednávke uvedie svoje identifikačné číslo, nemá nárok na vrátenie peňazí. Pozri bod 1 obchodných podmienok.

Packeta (Zásielkovňa) — (zadarmo)

  • Ak nechcete nič platiť a nevadí vám odniesť tovar na jednu z pobočiek Packety, postupujte takto:
    • Skopírujte si tento spiatočný kód 97210920, budete ho potrebovat na pobočke.
    • Vyplňte nižšie uvedený formulár.
    • Svetlo starostlivo zabaľte a odneste na pobočku Packety.
    • Do niekoľkých dní potvrdíme prijatie vráteného tovaru a vrátime vám peniaze (v prípade reklamácie pošleme nový kus).

GLS — (8 eur)

  • Ak preferujete vyzdvihnutie tovaru u vás na adrese, postupujte takto: 
    • Vyplňte nižšie uvedený formulár.
    • Svetlo starostlivo zabaľte.
    • Ráno v deň vyzdvihnutia dostanete SMS s orientačným časom a kuriér vám ho počas dňa ešte spresní.
    • Kuriér príde k vám, nalepí na balík štítok a odvezie ho.
    • Do niekoľkých dní potvrdíme prijatie vráteného tovaru a vrátime vám peniaze (v prípade reklamácie pošleme nový kus).

Dalšie informácie k vráteniu tovaru

Vratkový formulár

Opište z obrázku:
Kategória
Vnútorné
Vonkajšie
Príslušenstvo
Zľavy%

Nič nebolo nájdené.