Vrátenie tovaru na sever je také jednoduché! Postupujte, prosím, podľa nasledujúcich krokov. (platí i pre reklamácie)
Upozorňujeme, že ak kupujúci v objednávke uvedie svoje identifikačné číslo, nemá nárok na vrátenie peňazí. Pozri bod 1 obchodných podmienok.
Packeta (Zásielkovňa) — (zadarmo)
- Ak nechcete nič platiť a nevadí vám odniesť tovar na jednu z pobočiek Packety, postupujte takto:
- Skopírujte si tento spiatočný kód 97210920, budete ho potrebovat na pobočke.
- Vyplňte nižšie uvedený formulár.
- Svetlo starostlivo zabaľte a odneste na pobočku Packety.
- Do niekoľkých dní potvrdíme prijatie vráteného tovaru a vrátime vám peniaze (v prípade reklamácie pošleme nový kus).
GLS — (8 eur)
- Ak preferujete vyzdvihnutie tovaru u vás na adrese, postupujte takto:
- Vyplňte nižšie uvedený formulár.
- Svetlo starostlivo zabaľte.
- Ráno v deň vyzdvihnutia dostanete SMS s orientačným časom a kuriér vám ho počas dňa ešte spresní.
- Kuriér príde k vám, nalepí na balík štítok a odvezie ho.
- Do niekoľkých dní potvrdíme prijatie vráteného tovaru a vrátime vám peniaze (v prípade reklamácie pošleme nový kus).